hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > یزد| ارائه خدمات دو میلیارد تومانی به مددجویان کمیته امداد

یزد| ارائه خدمات دو میلیارد تومانی به مددجویان کمیته امداد

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یزد گفت: در ۹ ماهه نخست امسال دو میلیارد و ۷۷۹ میلیون تومان خدمات بهداشتی و درمانی به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد استان ارائه‌ شده است.

محمدحسین جمال پور با اشاره به اهمیت توجه به امنیت غذایی کودکان کمتر از پنج سال مبتلا به سوءتغذیه گفت: طی ۹ ماهه ابتدای سال جاری یک میلیارد و ۱۴۸ میلیون تومان برای رفع سوءتغذیه، هزار و ۵۱۵ کودک نیازمند کمتر از پنج سال هزینه گردیده است همچنین طرحی با عنوان هم‌سفره برای مشارکت نیکوکاران در این زمینه اجراشده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یزد بابیان اینکه این نهاد توجه ویژه‌ای به بیمه اجتماعی مددجویان تحت حمایت دارد افزود: کمیته امداد در ۹ ماهه امسال نسبت به پرداخت حق بیمه اجتماعی یک هزار و ۲۴ خانوار زیر پوشش این نهاد، شامل زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال اقدام کرده است.

او اظهار داشت: ارائه خدمات مطلوب بهداشتی و درمانی به نیازمندان، تلاش برای بهبود سلامت جامعه هدف تحت حمایت و همچنین پرداخت هزینه‌های درمانی مددجویان از اهمیت خاصی برخوردار است و این موضوع از زمان تأسیس کمیته امداد در اوایل انقلاب اسلامی تا امروز این موضوع موردتوجه ویژه‌ای قرارگرفته است. معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یزد تصریح کرد: در حال حاضر ۱۳۷ مرکز درمانی شامل بیمارستان، درمانگاه، داروخانه، پزشکان عمومی و متخصص، دندانپزشکی و مراکز خدمات تشخیصی با این نهاد همکاری دارند.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد